איך מתחילים לגלוש?!?

הרבה אנשים חולמים להתחיל לגלוש ולא בדיוק יודעים מה הצעד הראשון שהם צריכים לעשות כדי להגשים את החלום… בשביל זה אנחנו פה 🙂
בין אם מדובר בילד/ה, נער/ה או חבר'ה בוגרים יותר – ההמלצות לגולש המתחיל הן די זהות.
אז איך מתחילים?!?

הרבה אנשים פונים אלינו בשאלה "איך הכי נכון להתחיל לגלוש??"
במהלך השנים הדרכנו אלפי ילדים, נערים ומבוגרים ונשמח להמליץ לכם מניסיוננו
מה הדרך הטובה ביותר לעלות על הגל.

באופן כללי מאוד מומלץ להתחיל בשיעור פרטי אחד לפחות.
מדובר בספורט אקסטרים שדורש הבנה והכוונה ולכן הסבר אישי ודחיפה על הגלים הראשונים תמיד תורמת לחוויה ראשונית מיטבית. יש ילדים / מבוגרים עם כישורים אתלטיים גבוהים ורעל בעיניים שיכולים להסתדר מצוין גם במסגרת קבוצתית ולכן ההחלטה היא אינדיווידואלית, אבל לדעתנו שיעור פרטי או זוגי זה הסיפתח המיטבי ברוב המקרים.

אחרי שיעור אחד בתנאים מתאימים בד"כ כבר תוכלו להבין מה דעתכם על הגלישה ואיך אתם רוצים להמשיך. במידה ואתם מעוניינים להמשיך עוד במסגרת פרטית לחיזוק הביטחון והטכניקה הבסיסית, אנחנו נמליץ על קורס של ארבעה שיעורים שיוזיל לכם את מחיר המחירון של כל שיעור בכ-20% ויגרום לכם להיות מחויבים לתהליך הלמידה.

אפשרות נוספת היא להמשיך במסגרת קבוצתית.
במקרה של ילדים / ילדות / נערים / נערות אפשר להצטרף לקבוצות החוגים שלנו במסגרת חד שבועית או דו שבועית. במסגרת החוגים לומדים לגלוש ועוסקים בפעילות נוספת הרלוונטית לשיפור הטכניקה וחיזוק הגוף לטובת הגלישה. בין הפעילויות שאנו מתרגלים בחוג בנוסף לגלישה: סרף סקייט (סקטבורד מיוחד המדמה גלישה), אימוני איזון ויציבה, אימוני כושר גלישה, סאפ ועוד. ניתן לקרוא עוד בדף חוגים.

במקרה של חבר'ה מגיל 20 ומעלה אנחנו מאוד ממליצים להצטרף לקהילת המנויים שלנו הכולל מערכת שיעורים מגוונת, ביניהם: גלישה, סרף סקייט, יוגה, טוורקינג, כושר גלישה ועוד. מעבר לשיעורי גלישה המנויים שלנו יכולים לבוא בזמנם הפנוי ולגלוש באופן עצמאי על מגוון הגלשנים שבמועדון (החל מגלשני סופט ועד גלשנים קשיחים בגדלים שונים) וכך להשתפר ולהתקדם באופן מאוד מהיר ואפקטיבי בגלישה שלהם. לפרטים נוספים על המנוי כנסו לכאן.

לא כולם יודעים אבל גלישה היא ספורט תרפיוטי באופן כללי ועבור אוכלוסיות מסוימות אפילו יותר. ספורט הגלישה ידוע ביכולת שלו לאזן ברמה האנרגטית ילדים / אנשים עם בעיות קשב וריכוז ומסייע מאוד גם לאוטיסטים בתפקוד בינוני / גבוה. נשמח מאוד לספר לכם יותר ולהתאים את המדריך/ה הנכון/ה עבור כל מקרה לגופו.

מחירים
שיעור פרטי – 250 ₪
שיעור זוגי – 400 ₪
שיעור ל- 3-6 אנשים 175 ₪

כרטיסייה של 10 ניקובים – 650 ₪
(שיעור פרטי = 3 ניקובים | השכרת גלשן / סאפ = 1 ניקוב)
קורס אישי/זוגי של ארבעה מפגשים – 900 ₪ לאדם

** משך השיעור – שעה

מוזמנים לפנות אלינו בטלפון / בוואטס אפ לתיאום
האקדמיה לגלישה הרצליה 058-5000434 | לצ'אט בוואטס אפ לחצו כאן
האקדמיה לגלישה הילטון ביי 03-9202777 | לצ'אט בוואטסאפ לחצו כאן

** שימו לב – עלולים להיות הבדלים קלים במחירים בין הסניפים השונים שלנו